perjantai 17. kesäkuuta 2011

Voi voi voi..

Tänään oli viimeinen päivä postittaa kesäkassi 2011 -vaihdon kassi ja itse Emäntä eli Minä en saanut valmiiksi. Viimeiset kaksi päivää olen aamusta yöhön kassia väkertänyt ja en ennättänyt saada valmiiksi. Vuori olisi vielä pitänyt keretä, mutta klo oli jo 16.30, kun sain tukikankaan ommeltua paikoilleen..

Mieluummin teen kassin huolella kuin huolimattomasti. Varsinkin, kun mie inhoan käsin ompelemista ja en ole vuorittanut kasseja o_O. Toivon, että kassin saaja pitää kassista, koska itse ainakin oon tykännyt. Tosin, en tiedä minkälainen on lopputulos :D.

Sitten KYH-aloituksetkin pitäisi päivittää ajantasalle. Viimeistään sunnuntaina. Huomenna mennään isännän serkun 13-vuotis synttäreille, jonka jälkeen ehkä suunnataan mökille saunomaan. Ensi viikolla sitten taas isännän kyytiin, niin silloin pitäisi taas jotain valmistua ;).

Mutta mulla alkaa pää lyömään seinään jo kyh-aloitusten suhteen, koska haluan aloitusten olevan sellaisia, että ne haluan tehdä, ja että ne on nopea tehdä. Mikä on uutta ja ihmeellistä, niin olen enemmän ja enemmän ruvennut selailemaan ravelry:n sivuja o_O. Ja minun kielipää on huono. Haluaisin osata esim. englantia kirjoittaa ja jotenkin sitä onneksi ymmärrän, kun luen. En kyllä ymmärrä, miten merkonomitutkinnossa sain Yrkesvenska:sta K3:sen.

Mutta nyt meidän Hinni käyttämään kylvyssä. On se todella ihanaa, kun on alkanut aamuin ja illoin tosi ison kupillisen syömään kaurapuuroa ja joka paikkaan noustaan seisomaan. Onkohan käveleminen jo suunnitteilla?

5 kommenttia:

  1. Ihailla täytyy vauhtiasi, KYH-leikki,SNY-ja Kesäkassivaihdot! Ehtiihän sitä maanantainakin postiin, viivytys on vain yhden arkipäivän verran kuljetuksessa. Kiva seurata, miten pikkuinen oppii uusia taitoja!

    VastaaPoista
  2. Eipä sen yhden päivän viivytys niin paha ole:) Hyvää kannattaa odottaa!
    Mukavaa viikonloppua:)

    VastaaPoista
  3. Ehtiihän sen :) Minä muuten sain kassini eilen,mutta jostain syystä sähköpostia sinulle ei lähde... :(

    VastaaPoista
  4. Sinisen sohvan emäntä: Tiedä tuosta kyh-leikistä ;). Kyllä ainakin aloitan ne 25 työtä (en vain tiedä minkä kokoisia aloitan enää tässä vaiheessa ;) )

    Lila: Kaikki täällä kotona ovat kehuneet kassia ja esikoinen haluaisi sen itselleen :D

    Sirpa: No jopas on, mikähän mun s-postia oikein vaivaa. Kokeilehan uudelleen.

    VastaaPoista
  5. She will walk before you can say 'cat', believe me.

    VastaaPoista