sunnuntai 30. syyskuuta 2012

SLY20 - Cake-lehti

Perjantaina tulin koneelle ja hetken päästä mietinkin jo, että mitäs minä tähän tulinkaan..
Näin tämä dementia etenee ;).
Minun piti kirjoitella Cake-lehdestä, minkä minulle minun sly-parini lähetti jo hyvän aikaa sitten. Tässä on vain kaiken sivuuttanut, kun suru-uutisen sai, vaikka lehteä paljon selailin ja ihailin <3.

-----

Kuvat lehdessä parhaimpia. Minä haluaisin tehdä kakun päälle jonkinlaisia koristeita, mutta kun ei yleensä aineksi löydy kaapista, että voisi ruveta harjoittelemaan. Toinen seikka on se, ettei minulle ole sitä visuaalista silmää tehty. En minä muovailuvahastakaan saa mitään muotoiltua.

Ja ei minulla ole muottejakaan esim. kukkiin.

----

Mikä heti ensimmäisenä pisti silmään, niin oli 'yksinkertaisen' näköinen kakku. Tosin rupeapa itse muotoilemaan ihmistä.

 1. Tällainen kakku olisi ihana tehdä Milkalle synttärikakuksi..


 2. Opastetaan yksityiskohtaisesti miten tehdään, mutta siitä huolimatta..

 3. Näyttää helpolta, mutta onko sitä kuitenkaan?
4. Toisaalta, kun rupeaisi pikku hiljaa hankkimaan pieniä apuvälineitä esim. juuri noita kukkamuotteja, lehtimuotteja, reunakuviomuotteja. 

Kiitos parilleni lehdestä :). Tätä olen odottanutkin, että kävisikö minulla niin hyvä tuuri, että saan lehden luettavaksi. Paljon erilaisia kakkuja, muffinsseja ja piirakoita. Mutta eniten kiinnitin huomiota kakkujen koristeluihin.

4 kommenttia:

  1. Kannattaa kokeilla jos vaikka osaisikin ;)

    VastaaPoista
  2. Tämä on kyllä ihana kakku pienen tytön juhliin !

    VastaaPoista
  3. Kaunis kakku idea. Ehdottomasti kannattaa alkaa kokeilemaan koristeluiden tekoa, kukkaset on hyvä aloituspiste. Niissä ei ole mahdottomasti työtä, jo pienellä varustelulla pääsee alkuun ja pääsee kokeilemaan että miltä se sokerimassa tuntuukaan.

    VastaaPoista
  4. Hienoa, kun lehdessä on noin hyvät ohjeet. Eikun töihin!

    VastaaPoista