keskiviikko 17. lokakuuta 2012

SNY: Lokakuu

Mie sain viime viikolla kotiin asti lokakuun paketin. Lokakuun temana on 'tekemis paketti'. Lähettää omalle parille ohje ja tarvikkeet. Minun paketti antaa osviittaa tulevaan jouluun. Saan siis alkaa valmistautumaan jouluun.

Yrittänyt päivittää Samsung Galaxy Note 10.1 tätä blogia, mutta ei suostu siirtämään kuvia.. Ja katsotaan onnistunko kuvia saamaan nytkään näkyviin, mutta yritetään.



 

Paketista löytyi siis:

  • Ohje palatossuihin
  • Sukkapuikot
  • Kauniita silmukkamerkkejä
  • 2 kerää 7-veljestä -lankaa
  • Suklaata (söin heti..)
  • Kaunis kortti
Kerran minulle ohje lähetetään, niin pitäähän se aloittaa. Minun on jo aikoinaan pitänyt tossut tehdä, mutta se yhdistäminen on aina vain unohtanut tossut. Palatossujen ohje on hyvin yksinkertainen, joten hyvä työ, kun kerkiää vähäksi aikaa hengähtämään. Tiedä sitten, miten käy, kun alan yhdistelemään paloja.. Minkä näköiset tulee tossuista.


Vielä puuttuu mustat palat.

Tontut pääsee askartelemaan tytöt. 

Kiitos SNY:lleni paketista!! Ihana paketti!

------------

Nyt jatkamaan..


---



3 kommenttia:

  1. Mukava paketti, minä en ole ikänään tehnyt tossuja.

    VastaaPoista
  2. Ihania hetkiä kutomisen parissa:) Mukava kun paketti perillä:) -SNY-

    VastaaPoista
  3. Oi, nuo palatossut on ihanat! Itse olen tehnyt yhdet ja jos se minusta on kiinni, niin eivät jääneet viimeisiksi. ;) Kivan paketin sait.

    VastaaPoista