sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Pipovaihto 2012

Osallistuin tässä jo jokin aikaa sitten *nappinja*:n järjestämään pipovaihtoon. Enkä kadu ollenkaan osallistumistani. Tällä hetkellä olen suprise suprise ihan tillintallin. Tiedä sitten kuinka monen väsymys on minulle tullut, mutta päivät menee horroksessa ja ehkä iltaisin jotain jaksan tehdä. Kahdet villasukat on tilaustyönä vielä aloittamatta, kun ei vain ole jaksanut aloittaa o_O.

Mutta mennäänpäs itse asiaan.. Ainahan näissä vaihtareissa on se, että ei tiedä koskaan mitä tuleva tuo tullessaan ja tykkääkö vastaanottaja siitä, minkä itse olen lähettänyt ja tykkäänkö itse siitä, minkä itse saan.

Lyhkäseen esittelyyn en hirveästi osannut laittaa, että mikähän olisi juuri se minun juttuni, mutta voi että kuinka ihanan pipon minä sainkaan! Pipon lisukkeena tuli levy suklaata, kortti ja heijastin. Pipo on hieno, minkä itse asiassa heti ensimmäisenä isäntä nappasi itselleen!!! Isännällä on kuitenkin niin tarkka maku, ettei ihan mikä tahansa pipo päähän tule. 

(kuva napattu *nappinja*n blogista. Oma kuva hävinnyt tielle tietämättömille)

Iso kiitos kuuluu siis KatiJ:lle!
Hänen kanssaan tein jo toiset pipovaihtarit. Isäntä sai samanlaisen pipon ja minä teen hänelle kahdet sukat :). Yritän saada sukat mahdollisimman pian aluilleen.

----------

Itse tein pipon Tuuliviirin taloon.
Viimeisiin päiviin jäi lähetys, koska tuskailin pitkään, että teenkö ommellen vai neulonko. Päätin neuloa, koska sen osaan paremmin kuin ompelemisen. 



Pipon ohje Novitalta
Lanka: Novita Tempo
Kulutus: vajaa 100 g meni pipoon.

1 kommentti: